jag fuktar läpparna och kysser min väg till rikedom

jag är sjuk. dödssjuk. eller det känns så i alla fall. jag hostar, snorar och mitt skinn gör jätte ont. jag mår inte bra alls och det är synd om mig. det enda jag har gjort i två dagar är att ligga ner. jag har tittat på ungefär 300 filmer och drömt mig bort till HPs underbara magiska värld. jag har även önskat att jag skulle hitta en undangömd plats där allt är himlans mycket mer spännande än i min sjuka värld. emma är också sjuk så vi ligger i sängen och tycker synd om oss och pratar. mycket. det är mysigt. det är rätt kaos överallt just nu faktiskt. eller kanske inte kaos, men saker och ting förändras drastiskt. saker och ting splittras och byggs upp på nytt. saker och ting gör ont, man blir lämnad eller man lämnar. jag och emma dricker kaffe. det är min nya räddning. jag kanske är några år efter, men kaffe är min livsdrog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0