in a place called heaven!

ikväll har jag faktiskt fått öppna massa julklappar och jag fick massa fint. jag fick en mysdress från juicy couture samt ett par skor därifrån, jag fick ett fint armband i silver som det står massa saker på, benvärmare av kaninpäls, öronmuffar från michael kors med nitar på, en läderinlindad skrivbok med papyrusblad, lite kläder, hunter sockar, underkläder från victorias secret mm.. får se vad morgondagen bjuder på. ska sova nu så jag orkar proppa i mig massa mat och goda saker. tror vi ska köra singstartunering som förra året. måste vila min kära stämma då. i love my family. vi har sjukt skoj ihop!

Kommentarer
Postat av: havve

haha är det lena handen bilden jag skådar?

2010-12-26 @ 10:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0