ångest

sitter på jobbet. har ænnu inget internet hemma. dagen hittills har varit great. blev utbjuden av en engelsktalande italienare. haha! tackade såklart nej. han gav mig istællet 100 kr i driks. helt okej liksom! min kropp ær så trøtt att jag inte vet var jag ska ta vægen. handen gør ont och axlarna och allt gør lite småont och jag bææææævar før imorgon. jag ska hjælpa tina att laga kalkon och då måste jag sækert stoppa in handen i anus på den. då kommer jag spy. seriøst! tina och emma kommer kissa ner sig av skratt och jag kommer ligga gråtande i fosterstællning efter den otæcka och hemska stund. hørde också att man skulle ha smør under skinnet. då kommer jag dø ænnu mer. stoppa in mina værdefulla hænder under en stackars kalkons skinn. fy fan! kanske lite dubbelmoral från tjejen med sjuka pælssamlingen, men att ta i døtt ær inte riktigt min grej. detta ger mig allvarlig ångest. save me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0