and the forest began to sing

jag vaknade nyss med ett tryck över bröstet och täppt näsa. mina läppar är rödare än rödast och svullna (egen läppförstoring?), jag har en finne i pannan och jag har ont i magen. min sjukdom breder bara ut sig, men jag är så trött på att ligga ner så jag bestämde mig för att plocka undan på mitt och pattes rum. eller jag vet inte om man kan kalla det vårt rum längre. det har nämligen blivit lite förflyttning här. rotation typ. känner i alla fall att rummet kan behöva ett lyft så det hamnar i sin forna glans. medans jag gör det ska jag lyssna på röyksopp och planera ytterligare på min blivande tattooooooo. jag och emma ska göra till tillskott i form av olika saker på vår vackra och silkeslena hud. yes, vi ska förstöra den. men fuck va bra det kommer bli. allra först ska jag i alla fall titta på gossipgirl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0