does it makes any different at all?

haha! kors i taket! ett fett kors i taket att kära lovisa håkansson dammsuger efter jobbet. markus (min kära roommate) har stuckit till sverige idag så jag är all alone. kan trippa runt hur som helst eftersom att jag bor i en takvåning. ingen som ser min nakenhet. är dock inte helt naken, men i princip. det finns både fördelar och nackdelar med att bo i takvåning ska jag berätta för er. det är såhär: ALLT hörs när man har öppet fönstren. alltså allt från gatan. inatt så regnade det oerhört mycket OCH det åskade. somliga vet att jag sover mycket djupt och brukar inte vakna av så mycket, men alltså inatt vaknade jag och trodde att jag skulle dö. seriöst alltså, det var hemskt. en åsksmäll lät som att hela huset rasade. trodde på allvar att min sista stund var kommen.
positivt: insynsskyddat
negativt: fruktansvärt högljutt
jobbet går great! jag har klippt en norsk kändis. hon sjunger. sök på ingeborg selnes på spotify så kommer jenten upp. allt är nice och jag ska snart laga mat i min ensamhet.
PS. sirenerna är de värsta ljuden. kommer var och varannan timme alltså. DS:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0