walk a part in a war

alright people! detta kommer bli ett fett skrytarinlägg. jag glassar i Oslo alltå. har nog inte fått såhär mycket beröm sen jag började rapa och springa runt på små knubbiga ben. min chef kom fram till mig idag och sa att det roligaste med att börja jobba igen (efter semestern) var att se hur jag jobbar, att han är oerhört imponerad av mig och att jag kommer komma långt. det är sick hur kul det är att få höra något sånt av någon som är så pass duktig. jag får göra grymt mycket roliga saker här. fick också massa beröm från träningskvällarna inför oslo fashion week. oh, I love this! här får man verkligen utlopp för sin kreativitet!
jag har klippt mig idag. på bilderna syns inte jätte mycket skillnad, men tro mig, det är det! myyyycket mindre hår. skönt att bli av med massa slitet äckligt hår. bara ivägen.
nytt hår
skämt åsido. inget kort hår (än) bara undercuts på båda sidor med hår längst ner. sparat hela längden baktill samt klippt undercuts bak i övre crestområdet för att bygga volym
syns inte jätte mycket skillnad, men det är mycket mycket mindre hår nu. gett som fasen

Kommentarer
Postat av: olivia

vad söt du var på bilden i mitten. hur har du det vännen? vad jobbar du med? Inte riktigt förstått det?!

2010-08-17 @ 09:59:38
URL: http://returntol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0