no time for us

vad ska jag göra med alla bortslösade timmar som jag drömt om oss?
jag vill att du ska behöva mig som jag behöver dig
vad ska jag göra med alla känslor som trasar sönder?
jag önskar att du kunde se hur det ser ut
jag vill att du ska komma nära
även om det är försent att älska
vad jag bryr mig om nu är att aldrig ge hela hjärtat för kärlek igen
jag vill inte se dig gråta som jag har gråtit
jag vill inte se dig sårad
när ord som kändes bra plötsligt blir falskt
jag vill inte se dig gå sönder så som jag gjorde nyss
att höra dig andas nära, lite för snabbt, mot min nacke är vad jag vill
jag vill känna dig nära
men jag antar att vår tid är förbi
eller vad säger du, älskling?
var vår kärlek inte värd en sista chans?
jag kommer sakna dig mer än vad jag gjort i så många dagar nu
för en gångs skull gav jag allt
släppte allt
men svaret krossades långt innan det ens kom fram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0