jag lovar er, det är okej

ännu en dag på jobbet. ännu en dag hemma. jobbar frivilligt i morgon. hoppar liksom in och ska sminka för att jag egentligen väntade besök, men besöket hörde aldrig av sig så too bad för mig. planerna gick rätt ner i stupet. hade faktiskt varit kul med en svensk, kvinnlig, välkänd stämma att prata med. lite besviken? japp! mycket. man kan i alla fall höra av sig liksom. haha! bitter? nja, lite. i morgon ska jag i alla fall ut och festa med mina kära kollegor samt några mer. ska bli mycket roligt.
idag klippte jag en mycket söt herre. ny kärlek? haha! mina kära vänner fjordor och Nisse hade älskat honom. lite av allt liksom. en kompott av det mesta, men inte min stajl. nu kanske det blev? eller är jag bara fruktansvärt uttorkad? saharas öken down there?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0