it breaks my heart

detta är inte riktigt okej. jag sitter här själv. SJÄLV! i oslo. det har varit fredag, men den märktes inte av. det är lördag och jag har jobbat. gick upp 7. på en lördag. sitter nu här på en soffa och är fruktansvärt sugen på att tiden ska gå. jag vill inte vara här själv. känner att det åt minstånde kunde knacka på en arg granne för att musiken är för hög. bäst av allt vore om jag hade en man. en äkta man som kunde fylla ut sängen. den är 160 och jag är 160. (inte på bredden dock). jag behöver närhet. vem behöver inte det liksom? vem behöver inte sex? jag är i starkt behov av det. nästan läge att gå ner i knarkarparken alltså. nej okej, det var dumt skrivet. det skulle jag aldrig göra. hur fasen kan det vara så svårt i en sån här stor stad när det är busenkelt i varberg? är det för att killarna i varberg är ovanligt lösa och trycker upp den i första bästa? eller sista möjliga? kan det vara så att jag sitter ensam i en lägenhet och tittar på serier på internet som innehåller rätt mycket sex? kan vara så faktiskt, men jag tror på båda mina teorier.
det gör lite ont i mig när jag tänker på att jag skulle kunna stå med alkohol i handen och vara allmänt bitchig eller glad. lysa upp tillvaron för några enstaka. några andra skulle jag nog förstöra för. säga någon drypande kommentar som jag senare nog måste sota för i mitt inre, men som inte alls spelar någon roll för mig i det sammanhanget. det gör lite ont i mig att veta att mina kära spårade vänner spårar som fan utan mig just nu. de far säkert runt och poängsätter kvällens PL (om det nu finns några). annars kanske de spyr på oscars toa (skulle nog helst skippa den delen). det är mycket möjligt att kvällens bravader innefattar en medelålders man. en kaj liksom! det nya lammet? kanske gör någon en bikeofshame? (ingen cykel utan en MOTORcykel). kan också vara så att någon sover med en helt fel patetisk herre och får sen vandra varbergs gator hem ensam. eller så kanske man blir den som ingen taffsar på och kan vakna upp imorgon och känna sig rätt nöjd med att inte bli spettad av något klumpigt och slemmigt. kanske har jag och min dammsugare det rätt bra ändå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0