he kissed me on my head and told me to wait

hello there! vet inte vad jag ska skriva faktiskt. allt är som vanligt fast ändå inte. I love this! mycket bättre än vad jag hade förväntat mig. känns rätt sick att jag sitter här på väg ut i livet. eller, jag är redan ute i livet, men I'm on my way liksom. fått erbjudande om sminkjobb på en visning. rätt nice faktiskt. ska även bli färgansvarig och gå på en advance kurs. inte alla som får det inte. just me! hehe! jag har massa kunder. mer än vad jag trodde att jag skulle ha och de verkar gilla en blond svensk tjej som skrattar lite lätt när hon inte förstår vad de säger och som fnissar när hon hör konstiga ord som egentligen betyder något annat för henne. ja, ibland kan jag lägga ut charmen för att fånga in mina offer och de verkar gilla det. nöjda med resultatet och nöjda med besöket. de bokar om i vissa fall och i andra tar de namn. ska även få visitkort och kommer då känna mig rätt viktig. är jag nöjd? självklart! kunde det varit bättre? nja, tvek på den. dock kunde jag haft en lägenhet och någonstans att bo. det hade undelättat en del faktiskt, men man kan inte få allt eller vad är det man säger? när man har ett bra jobb, bra arbetskamrater, en chef som har stora planer om en och om man ser bra ut har man väl det man behöver? skulle dock inte skada med lite kärlek och ett hem att vila sina arma fötter i. framtiden är lite oviss även om den är fruktansvärt säkrad. kanske till och med ska satsa på en karriär som lärare i framtiden. inte vilken lärare som helst då... ni får höra mina planer framöver kära vänner. ni kommer kanske bli förvånade när jag dyker upp vid er sida och ser lite annorlunda ut, men fortfarande har samma leende. ler sådär lite sött och lägger någon rätt korkad kommentar, men jag vet att ni tycker om mig ändå. bli inte förvånade om jag dyker upp vid er sida en dag och fortfarande ställer upp som samma gamla lollo jag alltid har varit. sådär snäll men ändå en jävla bitch. bli inte heller förvånade om jag pratar om mitt numera mycket intressanta liv som innehåller mycket jobb men som dock inte ens så mycket som kantas av något sexuellt. nej, nu jävlar!

Kommentarer
Postat av: z a n n y h ♥ Jag är inte elak, bara ärlig!

Har dagens blogg nu! Anmäl dig gärna om du vill vara med!



Annars ber jag om ursäkt för denna kommentar!

2010-08-30 @ 13:46:37
URL: http://zannyh.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Okej, jag skickar till dig när vinnaren är utsedd :D

2010-08-30 @ 19:42:02
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av dagens blogg har blivit utsedd nu, gå in och titta om det var du som vann! Om inte så kommer det en ny chans imorgon! :D

2010-08-30 @ 22:28:21
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0