you don't know anything

fuck vad jag är duktig! Har tränat en timme (step/core) och sen promenerade jag och Helen en timmes omväg hem. Fett nice! Nu är det på g det här. Känner att solen steker ju nu om dagarna, så om jag ska visa mig utomhus så behöver det börjas nu. Kanske bra att vara redo? Fast egentligen vet jag inte om jag vill bli mer slimmad, för då försvinner mina bröst. De kommer krypa in i mitt inre och skratta åt mig. Kan det inte bli modernt med mini bröst istället för platt mage?

Nu ska jag duscha och sen äta fett god mat. Det är jag värd!



såhär cool är jag när jag tränar. dock är jag inte Kissies idealkropp, för mina lår går ihop. HEJA LÅR SOM GÅR IGOP!

Kommentarer
Postat av: olivia

tränade du på ateltica eller vadå? :o

2010-04-12 @ 20:44:13
URL: http://returntol.blogg.se/
Postat av: olivia

Följer du med på step imorgon då babe?

2010-04-12 @ 22:27:36
URL: http://returntol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0