yo mutherfuckers

nu är jag hemkommen från det vackra Halmstad. känns lite surt att åka dit när jag har lov. är så fett trött på den staden! vill bara därifrån! i alla fall var vi där och jag köpte två tröjor på MONKI. hihi! kommer bli snygga OM man blir brun osv.

ska fortsätta fixa till mitt CV och skicka till Norge sen. fett niiiice! håller också på att städa och pilla lite, samt rensa ut kläder. hoppas att det finns något som kan slitas från mitt hjärta! buhu!

nu ska jag fortsätta att hänga in alla kläder som ligger på mitt golv. har inte ens tillräckligt mycket galgar. mitt liv går i kras :(

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

om du har kläder som du inte vill ha så ge till mig :DDDD <3

2010-04-08 @ 20:01:48
URL: http://hannalouiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0