when I'm gone

nu kom jag in i en deppstämning. lyssnar nämligen på Sparklehorses tolkning av wish you were here. den gör att man bli sentimental och gråtig. spotifylistan innehåller också heartbeats med Jose Gonzalez. ni som har läst min blogg ett tag eller om ni känner mig vet att den låten är mitt allt typ. haha, det är så mycket man vill ha, men som man inte får. och det är mycket som man vill ha, men inte borde få, som man får. jag är i alla fall trött, men rätt okej ändå. livet leker och vi ska snart till stugan. kommer bli så jävla nice! ni som aldrig har varit där förstår nog inte detta, tyvärr! stackars er! lider med er för att ni aldrig varit närvarande vid dessa ökända fester eller sett oss när vi FESTAR. det ni är något annat än vad som händer på oscars! där måste man vara okej full och inte göra något för dumt, bara okej saker. annars blir det halshuggning. ja, om man inte sköter sig så rullar huvudet ner för ryktenas gator. egentligen är rykten jävligt kul. jag älskar att höra saker som jag har "gjort". se vad folk tror och tycker om mig egentligen. det är rätt intressant! eller få veta hur fort något sprids. går ju på mindre än 7 timmar. ett sånt skämt! får väl se vilka som spyr ut pratet och vilka som gnider händerna i sin ensamhet. kan bli intressant! är rätt glad att jag är en brud utan stor ryktesspridning, för aj aj vad det kan sluta illa då.

jag har varit och tittat på en tv-serie, om mitt framtida liv, hemma hos helen. Maria är så jävla skön! LOVE HER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0