vill bara dö ifrån min bitterhet

hihihi! såklart så spårar det som vanligt! but I LOVE IT! seriöst, hur många har fått med två DJ´s från Australien på efterfest? kanske inte för att det är så häftigt, men det var en kul efterfest och vi blev rätt många uppe på Holms vind. sen delades gruppen upp i några mindre grupper som gick och nanade på olika platser. ett populärt ställe var tydligen toaletten (den är vääääääääldigt liten).

min stackars älskade älskling dog en stund idag. tror att älsklingen börjar vakna till liv igen. jag fick sms och så gick det ett tag och sen skulle jag kolla vad det var, men då var den stenis. tror att den försökte skydda mig från att se några hemskheter! nu har jag i alla fall gjort någonting med återställa och typ säkerhetskopia, så jag hoppas att det funkar. annars är det nog rätt skönt, för då slipper jag jobbiga personers telefonnummer. typ rensa lite sisådär utan att känna sig taskig! love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0