var är jesus när smygarna behöver honom?

min säng är som sagt utlånad inför kvällen, så nu ska jag städa mitt fucking rum. jävligt nice! hoppas att det går fort bara. känner inte att jag vill slösa min dyrbara energi på städning när jag ska hem till ellen klockan 2 och fixa med projektarbetet och dricka. för att jag ska klara av kvällen så måste jag vara rätt så tankad. annars kommer jag få ett aggresivt sammanbrott...

hahaha kom på att det är lite synd om den mannen som ska sova i mitt rum inatt, för jag har ju lite lättklädda bilder på mig själv här inne. somna till synen av sin polares dotter halvnaken. kanske borde ta ner dem också? kanske borde sterilisera hela rummet? kanske borde ta ner tavlan med de inramade trosorna och kalsongerna?

jaja, ikväll ska jag i alla fall gå all in. annars blir det nervösa sammanbrott och övernattning på en parkbänk. låter väl bra?

 

jag och baggen rejält all in i gbg. rosa hår och zebrahalsduk - kan man bli snyggare?


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Har ett bättre tips, skruva ur alla lampor!

2010-04-17 @ 13:08:37
Postat av: frida

jag har frågestund på min blogg, kolla in ! :D

2010-04-21 @ 07:00:21
URL: http://fridaerikaalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0