det finns ingen som frågar

idag är jag världens gladaste tjej (trots att jag är sick) för jag har fått skoooor! eller ah, stövlar, gummistövlar. hur kan man bli så glad av att få ett par sånna? jo för att de är väldigt snygga och för att jag har läääängtat efter att få dessa i min ägo! det är typ bättre än att få en diamant, för jag skulle aldrig våga använda eller ens titta på den där diamanten (i alla fall inte om den var stor). diamanter är minsann inte alla kvinnors bästa vän! just nu är mina Hunter-stövlar mina bästa vänner. (förlåt alla där ute som känner sig undanknuffade!!)
men tänk er själva... regn ute - stövlar och regnjacka! man kan liksom ha dem när det är sol också! det hade jag minsann på peace and love! jag kommer gliiiiida fram som en ängel på ett moln framöver. snälla gud, gör så att det regnar lite till!



idag har Isabelle varit modell för mig och jag kan lägga upp bilder när de är lite klara :) för er som inte har mig på facebook så har ni inte sett mina andra bilder heller, så kan jag ta och lägga upp några någon dag. nu ska jag kolla gossipgirl och tycka synd om mig själv.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det här var de snyggaste stövlarna jag sett någonsin tror jag.

2010-04-07 @ 07:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0