just smile back

åh, det står två bag in box på mitt rum och jag är så GRYMT sugen på att öppna en och dricka, men jag känner att det inte riktigt passar in. att sitta själv på sitt rum och dicka vin är inte min grej längre. jag har blivit mogen och vettig! skratta inte åt att jag sa så, för det stämmer faktiskt! känner mig rätt duktig faktiskt! liiite skryt är att jag ligger på MVG i alla ämnen jag läser nu, så här har ni ett ljushuvud! en brud som seglar över betygen med hjälp av sin käft. prata bör man, annars dör man!

igår var jag hemma hos Ida med Frida och Emma. vi tittade på Festival, Crossroad och någon annan film. klockan 3 på natten började vi sminka oss. haha! myyysigt var det i alla fall! jag åt en fet (äckligt god) pizza, halv 200g chokladkaka (om inte mer), drack en halv flaska 1½ L cola light och åt nötter. tur som fasen att jag tränade idag säger jag för sånna där saker sätter sig som badringar runt hela mig på 2 sek. man måste iofs få unna sig ibland! LOVE IT!

som sagt så tränade jag idag. jag och Havasi körde ett fett bodypump pass och jag är sådär lagom slut nu. imorgon kockan 7!!!! ska jag på ett till. varför gå upp så tidigt liksom? :S tror att träningen har stigit mig några meter över skallen faktiskt. det är iofs rätt skoj när man ser resultat! fast det enda resultatet man ser är typ när man står i träningslokalen och tittar sig i spegeln samtidigt som musklerna pumpas upp till anabola storlek (där ljög jag). sen går man ut och känner sig jävligt het och så ställer man sig i badrummet och ska inspektera sina nya slagkraftiga muskler, men oj, var försvann dem? de är för blyga för att visa sig utanför träningslokalen, så det är därför jag ser så otränad ut!



have you ever loved someone so much you'd give an arm for?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0