det blir så ibland, jag vet

okej, nu är det helg igen och jag vet inte om det är okej eller inte. kommer det spåra som det gjorde förra? får väl hoppas att gud håller fast i tyglarna ikväll, för jag känner att mitt liv är alldeles för roligt och farligt. LOVE IT! jag har nästan en lite pirrig känsla för vad kvällen erbjuder. får se om jag ens kan dansa eller hålla i ett glas, för jag har sån grym träningsvärk att jag håller på att dö

zombiegirl! lalala, jag har ett fucking kul liv. hur många får liksom spela zombieclown på en modeshow?! INTE många och det är synd, för det är sjukt skoj! jag antar att det gick bra, för jag fick beröm. happylolloooo!




det bästa sex jag haft i hela mitt liv
ibland så skippar vi snackaet
vi bara vet vad vi vill
det kändes nästan överflödigt att använda rösten
vi hade passion
vi åt och drack och kom ihop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0