living dead girl!

nu är jag så fucking nervööööös! ska nämligen gå modell för jennifer imorgon (stylist) i Falkenberg. Det är typ cirkustema och jag ska vara en elak clown typ som i slutet ska döda alla. jag kommer säkert bli sjukt cool, men jag är ändå fett nervös! det kommer vara 3 föreställningar och de är i Stadsteatern i Falkenberg klockan 15.00 - 17.00 och 19.00. ska gå till Living dead girl - Rob Zombie och ju mer jag lyssnar på den, ju mer taggad blir jag. detta blir den 4 modevisningen som jag går! hoppas att jag har fått in lite rutin i alla fall! haha

jag har varit fett duktig idag faktiskt! har tränat bodypump och maxat, så nu kan jag knappt skriva på tangenterna. lite små död här på denna sidan sverige.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0