Prisad i världens namn

hihihi! Jag är så glad! Ligger ute i solen och steker som fan med mami, papi och hanna. Fett nice! Känner att det är lagom rörelse för mig idag att gå in genom altandörren när molnen kommer och sticka ut igen när solen gassar. Hoppas att jag får lite färg så jag slipper se ut som spöket Laban längre.

Igår startade jag och Emelie upp med att käka en bit lammkött. Inga småpojkar (jag lovar)! Sen tog vi på oss våra icke oscars skor och vaggade sjukt mätta några hus bort till Helen. Där samlades några brudar för party och sedan kom två män (övergångsåldern mellan lamm och baggar) nämligen David och Robin. Trevliga tjommar det där! När klockan tickade iväg begav vi oss ner till Oscas. Ingen kö för oss inte. HAHA! Lite nice och lite tragiskt! Inne på Oscars gick det vilt till (som vanligt). Vi dansade (drack inte) och försökte prata. Gick dock inte så bra. Standard meningarn som man säger när man träffar någon är "hej! Läget?" "Tja! Jo det är bra, själv?". Sen ler ma lite sött och inser att man inte kommer fatta ett piss av vad de säger om man fortsätter snacka, så antingen flyr man eller så ursäktar man sig och går vidare.

Igår fick jag extra många blickar, antingen för att jag var ovanligt snygg ELLER för att jag hade converse ute. Har ju hört att man inte kan vara på Oscars utan högklackat! haha! Skämt å sido. Nästa helg blir det OO på Oscars. heheheheheheheh! internt som kommer bli världens panggrej? Japp, årets nya fluga!

Sumering av helgen? Slakt, rapsolja, bortmatcher, förbjudet, hett, låga skor (vill ju inte sluta som fru Beckham), lite sömn, HB och hemisar. I LOVE IT!


Mamma: Anders, är det osexigt att jag tuggar på insidan av min grej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0