Modest Mouse

Jag kanske är lite dubbelmoral när det gäller det här med vikt, för jag vill ju gå ner i "vikt". Rättare sagt vill jag bli lite mer slimm typ.. men all den här hysterin om att man ska vara så smal och blabla. Jag blir så trööööötttt! Mår man bättre om man är smal? Man borde väl vara nöjd med sig själv? Egentligen är jag nöjd med mig själv - jag älskar mig själv - men jag vet att några saker kan bli lite bättre och varför inte göra det bättre då? Men att medvetet svälta sig sjukt smal är inte nyttigt (menar inte de som är naturligt väldigt smala). Äh, jag vet inte hur jag ska förklara. Är bara jävligt trött på det, så lägg ner!

Nu kan jag ju berätta att jag är rätt duktig i mitt nya nyttiga liv. Jag och Holm var nämligen ute och gick i 2 timmar i strålande sol. Tro nu inte att vi latgick heller utan det var full speed hela tiden. Alla kommer vara så avunsjuka på min kurviga kropp i sommar. HAHA! När vi gick våran atletiska promme så snackade vi lite om hemliga saker, men en sak kan ni få veta. OM man ska kunna ha hemmakvällar på helger så måste man hitta något lamm/bagge som man kan tillbringa överbliven tid med, annars kommer man gå under. Tror att alla håller med mig?

Idag hade vi handmassage i skolan och shit vad skönt det var! Jag ÄLSKAR när någon pillar på mig (i detta fallet menar jag massage och kill på ryggen osv)!



snyggt?



snyggare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0