kill the kid

Hm, jag såg ett klipp på Aftonbladet om sex i tv. Skulle man kunna ha det? Typ alla konsekvenser som blir efter.. MEN om man inte skulle kunna ha det, varför ställa upp i ett sånt program där man i princip ska ha det. Sex säljer som fan, så om man vill bli känd är det ju en sjukt bra grej att göra. Sex säljer ju as bra i en stad också. Om man ligger med någon speciell eller några så är man välkänd - frågan är bara om det är positivt eller negativt? Om man nu vill ha sex med olika personer utan att någon ska få reda på det är det bra att slingra en upptagen kille om lillfingret. Kan göras om man inte har något sammvete eller bara är jävligt kåt! Skulle jag kunna göra det? Nej, nej! alldeles för mycket skuldkänslor på den här sidan av jorden.

Jag har legat (inte legat som i att ligga och ha sex liksom) på en madrass i solen från klockan halv 1 idag och jag är fett slut. Hur kan man bli slut av att ligga ner? Det är ju inte direkt så att jag gjorde något annat än att lyssna på älskade P3 dokumentärer. Denna gången om skomakarligan. Väldigt intressant faktiskt. Alla borde lyssna, för man känner sig så sjukt smart efteråt. Jag borde ju kanske satsa på minst en om dagen eller ändra mitt utseende för jag ser ju tydligen jävligt osmart ut. Tycker inte jag! Jag är i alla fall väldigt smart OCH snygg. Bra kombo!

Nu ska jag snart ut och övningsköra, sen träna med Helen och sen ta en promme med Helen och sen gå hemåt med Helen och sen säga hejdå till Helen och sen duscha och sen äta mat och sen vara mig själv.



jag och min fina bränna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0