känner hur det bränner inom mig

hello fuckers! springer runt halvnaked hos sofie för tillfället. har duschat och sådär - ni vet vad man gör då! idag har jag varit i köpenhamn med farmor, faster, faster och mamma. sjukt mysigt! snabbshoppade lite som ni inte får se för jag kommer inte ta kort på det ändå. hehehehe! jag hade lite ångest inför den cp långa tågresan, men kände att hörlurar skulle hjälpa lite på traven. dock satt jag där utan en matbit i min mage, kissnödig as hell och till råga på allt hade jag glömt mina kära hörlurar i malmö. så där satt jag bland massa skrikande ungar och blev mer och mer depressed! stackars mig!

ikväll är det all in som gäller. menar när man ändå inte är i varberg så kan man passa på att släppa lös sina inre fasoner. har ju inte min baggelito vid min sida, men jag tror att sofie kan hålla måttet vid min sida.

jag är lite blondare, lite mer rosa naglar och snyggare än vanligt. hur går det ihop?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0