jag var bäst, försök att överträffa det. EEEY!

Sjuuukt fint väder! Känner för att ta på mig shorts + ett linne och vandra runt i solen, men DÅ kommer jag nog bli ännu mer sjuk och om jag blir det låser mamma och pappa in mig. Alltså ingen utgång! Men ikväll ska vi (alla brydar) till Helen för att lära oss ragga lamm. Tro mig, Helen är den bästa av mästarna! Jag är dock inte så bra. Kanske borde öva lite? Fast egentligen så är ju lammen rätt lama egentligen... Bättre att ta en mogen bagge som kan ge vad man vill ha. Eller? De stackars små lammen skakar väl i skorna av rädsla för något bättre...

Nu är min sjukdom inte längre bara hosta, kill i halsen och täppt näsa, nej, nu kan jag till och med snyta mig! Då är det allvarligt! Jag har inte sovit jätte mycket, men mami och papi tycker att jag sover bort hela dagarna, så nu ska jag försöka hålla mig vaken. Tänkte att jag kunde städa, men för en gångs skulle finns det INGET att städa. Hur jävla bra är det? När jag väl behöver det så finns det inte. FUCK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0