Jag ska sakna dig imorgon

cha cha bitches? haha, big no! Hej på er mina söta, rara vänner (ovänner). klockan är precis 0:00 och jag ligger nerbäddad i en nybäddad säng. sjukt skönt att sova i sin egen säng!

jag hade en grymt rolig kväll igår. roligaste på länge faktiskt! vi började vid 4 hemma hos ellen. haha! vi handlade på Hajen och jag hade bara dragit på mig lite kläder när ellen skulle hämta mig. rosa mysbyxor, grått linne, brun kofta, uggs, osminkad, knut på huvudet och glasögon. såg ut som en riktig småbarnsmorsa. jävligt nice! då har jag alltså sett mig själv i framtiden. stackars min blivande man... i alla fall så skulle vi grilla, men gallret hade sprungit iväg (vi hanvände det i fredags), så vi fick fixa det i ugnen. eller jag gjorde inte så mycket, för jag är rätt kass på mat. jag bara sminkade och fixade hår. vid klockan 6 så var jag redan halvfull och glad. vi fick skjuss till helen. hela capricons ökända lag kom dit och gjorde stället jävligt osäkert. sjukt mycket folk var det! vi gick ner till allas oscars sen och där gick det as always vilt till. blev meddragen och fick massa shots, så jag var inte så stabil som man kanske hade önskat i vissa stunder. fick även ett glas vin, men det var inte i något vinglas (utan något drinkglas) så jag råkade hälla ut allt. jävligt lyckat! när det var dags för stängning gick jag och jag vet inte vad jag gjorde. träffade lite folk här och var. åkte taxi, men sen skulle jag gå där ifrån och så gick jag vilse, men hittade tillslut. då önskade jag att jag hade med mig sköna skor och hade tagit nååågra mindre shots eller att jag hade tagit på mig varmare kläder. fick klätra över staket och sånt.... sen åkte jag rejsercykel! trodde på allvar att min sista stund var kommen, men icke. när jag vaknade fick jag en chock. minnesluckor och har varit alldeles för korkad och dum IGEN! måste fan skärpa mig, men gud vilket tråkigt liv om man måste skärpa sig liksom. big no! jag ska leva elakt och roligt!

pappa hade ju sina vänner här igår och när mamma kom hem klockan 12 så låg den ena och spydde på toan, en sov och resten tittade på diabilder. haha! män över 40 klarar inte livet med alkohol!




gjorde en jävligt snygg walk of shame!


helgen i ord (som vanligt): bruten nagel (kan inte använda fingret), blåmärken, svamp i Zahara, fucking förbjudet, dissa, missförstånd, gå vilse, klättra i trädgårdar, shots, vått och buller och bång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0