jag kan försöka hjälpa dig upp ur askan min vän!

Nu sitter jag med blött hår som droppar ner på min t-shirt. Känns kallt! har varit nere på cheers (ikväll igen!) Vad händer med mitt liv? Egentligen älskar jag det. Att bara sitta så och filosofera, men ofta är ju alkohol inblandat och det kanske inte är så okej. Jag vill inte bli en uppsvullen alkoboll som rullar fram och utsöndrar alkoholgifter till min omgivning. Jag är liiiiite trött på allt just i denna sek. Vill till stugan, vill till Hemsedal, vill till Gotland, vill till OSLOOO! NU NU NU, men nope, det är typ fett långt kvar. Jag kommer hinna mögla känns det som. Jag tror att jag är lite trött på att alltid sova ensam på nätterna (förutom Nallen och Katten). Inte direkt läge att bli övernattarN. Eller det kanske är okej? Kanske ska ha en standard väska packad all the time som jag bara kan dra med mig om det krisar och gå hem till första bästa och lägga mig på en soffa. ENBART sova! Nu snackar jag inte om att testa alla stadens människors madrasser liksom. Typ den vandrande madrassen Lovisa. Nej, nej! Det är typ sån panne att jag skulle kunna krypa ner hos mamma och pappa! Inte läge!

Okej, nu till en annan sak. Jag nästan skäms över att skriva det, men det är lungt! Jag bjuder på mig själv. Eller? Det är såhär att (som vissa vet) har jag en nalle som heter Nallen och en katt som heter Katten (himla fantasifulla namn) som sover med mig i min säng. Nallen fick jag när jag var 1 år och han har legat troget vid min sida i alla situationer och Katten fick jag av Andree. De är typ mina bästa vänner och jag får sånt fruktansvärt dåligt samvete när jag lämnar dem. Jag får väldigt sällan dåligt samvete, men med Nallen och Katten är det annorlunda. De är liksom mina diamanter, mina stjärnor på himlen, mitt vatten, min luft och man kan till och med jämföra dem med en singelkvinnas vibrator/dildo! Förstår ni då hur det känns? Jag får till och med dåligt samvete för att jag tycker att det är lite skämmigt att de sover med mig. Nu kom det ut. hihi!



mina älsklingar

Kommentarer
Postat av: Kattpappan

Baghera då?

2010-04-09 @ 19:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0