it might kill me

oj, jag undrar nu om jag precis laddade ner en trojan.. och vad jag har hört så är det någon sak som datorn inte gillar. har min  blondhet överträffat mig själv? varför kan inte jag också vara ett sånt där hyper snille på datorer? jag kan ju inte ens hålla cd-brännaren I datorn (den ligger på mitt skrivbord).

jag har börjat få fett ont i halsen och det är INTE nice! jävla helg! dock så hade jag sjukt skoj. startade upp hos mig och slutade hos kalle, mellan där var det oscars. oscars i sin tur var roligare än vanligt. kan de bero på vilka som var där? haha, nej! det var bara allmänt väldigt skoj. ni vet när man är på det där humöret där inget kan gå fel? det var jag igår och då kunde ju inget gått fel! en gammal vän fyllde 20 år igår - så grattis - sjukt längesen han var ute! kul att han kan visa sig i nattens djungel igen.

just nu känns det som att hela min kropp sackar ihop. halsen gör fett ont, mitt hjärta krampar och mina lungor strejkar (hostar). jag klarar inte detta! inte ett lov utan ett liv :( vad ska jag göra? får ju inte ens dricka te med honung!!!! förresten så det enda stället där jag verkligen har minskat är mina pattar. de är snart oidentifierbara igen. kanske ska satsa på silikonbröst istället för fobi-resan? haha, yeah right!

imorgon är min dag rätt strikt planerad faktiskt. ska ringa salong i norge, byta lite saker, kolla på Hunter-stövlar, fixa modell till projektarbetet och fixa gymkort.

här kanske ni ser de nästintill oidentifierbara tingen som tydligen sitter på min kropp?

som ni vet om ni antingen känner mig eller bara läser min blogg eller och jag nu är eran idol eller whatever, så vet ni att jag gör en speciell min på VARENDA bild som tas på mig. därför skulle jag och baggen reda ut det här och hitta på en ny min.... bättre?

nyvaken fjord?


Kommentarer
Postat av: olivia

haha, fan såg inte dig på oscars kom jag på nu! och så mycket folk var det inte :p

2010-04-06 @ 10:53:06
URL: http://returntol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0