ibland gör man rätt, ibland gör man fel

nu har jag en del att göra som jag hoppas går fort. det är nämligen plugg och jag hatar att plugga. om jag är ointresserad av något så orkar jag inte alls. ska göra arbeten om språksociologi, ett psykologiarbete, ett om sport och ett om arbetsgivare. hur kul låter det? okej, någon som tycker att det är fett roligt med något av dessa ämnen tycker nog att detta är himlans roande, men det tycker inte jag. jag gillar ju ämnena i sig, men inte att göra ett fucking arbete!

såg nu att det är snygga byggjobbare på huset bredvid oss (de bygger nämligen ut för de har 7 ungar!!). jag får sitta och titta på dem istället. hehe! har världens bästa utsikt här ifrån. nu står den ena på alla fyra och svankar. hahaha!

igår var jag sjukt duktig! fast att jag var bakfull körde jag ett fett träningspass. kollade på klockan och såg att det hade gått 12 minuter och då kände jag att jag ångrade denna duktighet rätt mycket! efter träningen åt jag fett god mat och sen såg jag DaVinci koden. tänk att få vara med om ett sånt äventyr. hade jag också velat! eller bli så fett kär i gud att man spankar sig själv. kanske var det som var mitt probbe för några år sen? yeah, get a life typ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0