I won't let this build up inside of me

okej mina vänner! nu har jag varit ute på vift i varberg. först en sväng till cheers, sen körde emelie (som fick körkotrt idag GRATTIS) alla (jag, ellen, fjorden och emelie) ut till breared för att hälsa på baggen och hennes lamm. efter det åkte jag och emelie till björne. himlans trevlig afton måste jag säga.

blev fruktansvärt festsugen ett tag där. varför? festar man inte nog egentligen och vad är det som är så kul? är det att känna berusningen och kunna göra vad man vill eller är det spänningen? lite spännande är det ju ändå, för man vet aldrig vad kvällen bjuder på liksom. det kan hända både det ena och det andra nämligen. trust me, I know!

jag är också fett sugen på att åka till Gotland. skulle ju egentligen gjort det i helgen, men det kom annat emellan, så tyvärr! får åka någon annan gång istället. längtar så sjuuuuuukt! lukten hos mormor och morfar, sängarna, omgivningen, visby, kompisarna och gotland. I love it! ska lätt ha ett hus där när jag blir rik!

håller på att rensa min garderob och eftersom att jag behöver pengar tänkte jag sälja lite grejer. vad tror ni om det? ;)



ny kofta



ny patthållare


I know you love me! OXOX gossiplollo

Kommentarer
Postat av: SOFIE

Ny patthållare :'D hahaha! SÖTNOS

mamma säger alltid Tuttekasse ^^

2010-04-10 @ 11:39:10
URL: http://noty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0