hero of war

kan inte vissa människor växa upp eller i alla fall skaffa sig lite självrespekt? om man är 24 bast är det väl lite omoget att gå runt och nypa någon i rumpan för att sekunden efter låssas som att det inte var han? typ springa där ifrån... orkar inte!

jag ligger i min säng med gårdagens kläder och smink. känner mig sådär lagom fräsh! har ätit pepparstek med bearné sås. hur great är inte det då? måste säga att jag mår förvånansvärt bra. kvällen igår var också förvånansvärt kul. med andra ord hade jag en sjukt skoj kväll! vet egentligen inte vad som gjorde det, för egentligen skulle jag blivit lite ledsen. jag är ju Andrees ex liksom! haha!

jag satt nyss och skrev i mitt hemliga dokument på min dator och shit, jag slutar inte förvåna mig själv alltså! jag är i en klass för mig själv ibland.

jag skämms lite över mig själv faktiskt. jag kan inte ens ta hand om blommor. glömmer att vattna dem så de är döda. mamma och jag köpte ändå sånna som inte skulle behöva så mycket vatten, men nja, det är en som halv lever och sen är det en som lever på en sista kraftansträgning. en annan blomma som jag hade var JÄTTE fin tills jag en dag såg att hela blomman inte var en blomma längre utan en kruka med jord i. måste varit någon som snott den, men vem skulle göra det? ta en blomma från mitt rum liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0