do you love me?

jag är så fett festsugen, men det är torsdagkväll och då funkar det inte. iallafall inte när man ligger med blött hår nerbäddad i sängen. inte så nice! jag vill att det ska vara fetingfest imorgon, men det är det inte för jag ska vara nykter! hihi! på lördag däremot, då ska jag slå klackarna i taket och tjattra som en höna. låter finfint!

det är lite synd om min kära papi också! han är i frankrike och ska åka hem imorgon, men det går ju inga flyyyyg! han skulle på möte där nere, men han de skulle på möte med sitter fast i hongkong. hur lyckat är det? till råga på allt ska hans kära vänner sen flottan komma hit på lördag och nana här (en ska ha min säng!!), men nu är det ju inte säkert att han kan komma hem tills dess. han får typ ta tåg! hihi! nu kanske jag inte behöver leta bortamatch som fan på lördag. kanske kan komma hem i tryggt förvar utan rapsolja?

detta har varit en great dag! fick veta att jag är väldigt duktig i samhäll och religion. love that! mvg till mig tack! jag har tydligen författarkunskaper också och en lärare tyckte att jag skulle börja skriva en bok. kanske inte det jag har planerat, men kanske! jag har även varit och ridit. nice dedääärrr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0