come and save me, God!

funderar allvarlig på att bli kristen eller nått. gud tycks ju hjälpa dem så mycket med allt. då kanske han kan hjälpa mig med mitt plugg? typ ge mig styrka att koncentrera mig. som tur är ska jag snart iväg och träna och sen är det kväll och då har jag mycket mer plugganda.
kom på nu hur man gör för att bli kristen. räcker det att man ber och bestämmer sig för att tro för att man ska få lite hjälp i tillvaron eller måste man få någon slags dödslängtan, uppenbarelse eller vara med om något väldigt hemskt för att gud ska komma till ens räddning? kanske ska kolla upp vilka tider på dygnet det är gudstjänst, för jag har för mig att man får fråga prällen frågor efteråt och då kan jag ju fråga hur man får hjälp av gufan! kanske skulle passa på att leta upp någonstans där man kan bikta sig. fast när jag tänker efter vore det nog ingen bra idé, för då tror jag nog att den onda makten hellre hade tagit med mig i sin klan...



allas fader, hjälp mig att få koncentration och övervinna latheten i mitt sinne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0