ångest är den nya lilla svarta

när jag satt i bilen på väg hem från Sofie så lyssnade jag på du gamla, fria nord med lars winnerbäck och insåg att jag inte riktigt kopplar budskapet i den. antingen så är den väldigt pessimistisk och menar på att alla borde bara dö,  eller så vill låten framföra att man ska få upp ögonen för vad man gör för fel. alltså jag vet inte... jobbigt för skallen!

igår var vi ute i halmstad. träffade lite välkända ansikten i smeten och röran utav okända. känns bra att jag åtminstånde känner igen några efter 3 år i en stad. I'm a nolifer! som vanligt kom min bitchighet framsmygandes och jag rådissade såklart en idiotisk kille. fick sedan höra av en annan att han var impad av hur jag kunde snacka ner en annan. jag kanske ska bli någon slags gangstah?

hahaha jag har fått dille på baby med justin bieber. blir as glad av den!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0