I need an option, a reason, and some hope

jag är lite chockad faktikst. jag har inte skrivit i bloggen på år och dar, men ändå har jag några trogna läsare. antingen är ni så desperata efter mig att ni måste läsa om allt tusen gånger eller så väntar ni bara på något nytt och är ändå desperata. inget illa menat, ni är säkert jätte söta och jätte fina även fast att jag inte vet vilka ni är. något som jag stör mig på när det gäller andras bloggar är att de hela tiden skriver "åh, jag äääälskar er mina läsare!" men shit! dom känner ju inte ens dom. bloggarna säger det bara för att de får pengar för det. får jag pengar för att jag skriver? no, no, no! inte ett öre. i och försig lever ju inte jag för min blogg heller. det är inte mitt levnadsbröd och kommer nog aldrig bli heller. jag har hellre sex med min pojkvänn dagarna i ända än att sitta och uppdatera 20 gånger per dag. man skriver när man har något att skriva annars blir det bara tråkigt ändå. det är så fruktansvärt mellanstadiet med allt sånt älskar dig hit och puss love ya dit.

jag har upptäckt mina allra bästa låtar sen jag var i 12-13 års åldern. förutom good charlotte, blink 182 osv så lyssnade jag även på Slipknot, Rammstein och In Flames. jag har äntligen plockat upp dem till hjärtat igen.

Slipknot - wait and bleed, vermillion pt2, before I forget, circle.

Rammstein - Sonne, feuer frei, engel, ohne dich

In Flames - evil in a closet.


jag är blond igen och det känns bra. väldigt bra faktiskt! lite fetare och lite blondare. snart kanske ni hittar mig på någon porrsida för feta blondiner. jag kanske behöver få lite uppmärksamhet och det kanske är det enda sättet för mig. tragiskt!

http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article5797955.ab

länken här ovanför är sjukt hemsk. usch jag blir så aaaaarg! som jag brukar skriva borde kuken bli avskuren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0