you´re just a little tired now

18 bast och kändis?
nja, men jag och andree har spelat in en skiva och jag var tydligen duktig trots min hosta och täppta näsa. lite självförtroende boost där ja. helgen var rätt crazy men kul. min kära andree är hemkommen och det är great! dock är jag ju rätt bad på att hålla uppe den lyckliga auran som vi skapat. dumt, dumt! men vad gör man och hur gör man? det tåls att tänka på.

har ju varit i london också. det var en tripp utan dess like. jag som hade sparat ut mitt hår fick det snart avklippt av en fucking frisör. aja, det ser rätt fucked ut, men jag klarar mig. jag är ju snygg ändå liksom.


Kommentarer
Postat av: Tönten med mössa på bilden.

Du ska vara riktigt mallig kattfan :)

2009-10-28 @ 10:33:25
Postat av: olivia

Har du spelat in en skiva? ;P

2009-11-18 @ 22:22:08
URL: http://returntol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0