lick me, boy!

jag sitter här vid min dator och inser att jag har ett rätt soft liv för tillfället. jag menar shit - hur många får åka till cypern klockan 04.00? och hur många får åka till London den 17 oktober? hur många fyller 18 år den 23 oktober? fett nice! känner att livet rullar. synd bara att jag inte får träffa min kära pojkvän på mycket länge. inget sex :(



vad jag bara önskar att du mådde bra
jag vill bara krama dig
hålla om dig
få dig att må bra
men vi är miiiil ifrån varandra
och vad gör man då?
man säger ord som menas,
men som är svåra att ta till sig
de är svåra att tolka
man säger fel
men man menar rätt
jag vill så gärna göra det bra för dig
jag älskar dig!






Take me on the floor
I can give you more! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0