i know a place were cars don't go

hur långt kommer man på ordet älska? vet man att om man bara älskar så blir allt bra? vad är älska? det betyder så olika för alla. för mig är det ett av de orden som jag hatar. det är ett sånt ord som är svårt att placera och man vet inte vad andra menar med ordet. kan man älska för mycket och för starkt, eller är det bättre ju mer man älskar? är man lycklig bara man kan konsten att älska?


jag var ute i fredags och i lördags och hade super kul båda dagarna. det har resulterat i blåsor under fötterna (jag kan inte gå), blåmärke på handen och lite huvudvärk. för att värma upp mitt iskalla rum så har jag tänt lyktor. smart! jag håller på att ändra om lite på rummet också. fixa färdigt ofärdiga projekt och lägga till några nya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0