woho

hade följe med en snygging hem från stan. wohoo! han troddde att jag var 23. too bad att jag är typ 5 år yngre. blä blä! vi var hos jonas och det var skoj. det är ellens nya ragg. 24 bast och helt okej. han bor PRECIS granne med mig så det är perfa. dock skulle ju jag och ellen ner till campen och käka pommes med mild sås... då fick jag gå hem! det var ju dock rätt okej för jag fick något vackert att luta mina fulla ögon mot.

jag och elin dansade jättemycket ikväll och det var gryyymt kul! kommer få cp ont i nacken imorgon, men jag antar att det är värt det.

imorgon ska jag på min 50talsferre och då ska jag vara nykter som aldrig förr. mer nykter än någonsinn, för nu fåtr jag snart ont i huvudet.


tack och hej mina kära vänner!

Kommentarer
Postat av: Lisa G

hahahahaha fotografjonas?! ;D

2009-03-14 @ 13:35:24
URL: http://lisang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0