oh, my!

i dina ögon speglas rädslan av förlust och jag förstår dig. jag ser nog likadan ut. jag slängde bort något som jag älskade. något som betyder och som jag kanske inte klarar mig utan. jag har varit ett s-v-i-n till max och nu är det mer bråk än något annat, tror jag. irritation och sånt som man kanske borde prata ut om. fight och kärlek, fight och kärlek, fight och kärlek!

ligger i sängen och lyssnar på I want you back med the Kooks. jag älskar den! man känner sig sådär idiotisk som man kan känna sig ibland. jag har ont i huvudet också. jag skulle svara i telefonen och så ramlade jag i mitt rum och min fot knöl blev blå. ledsen flicka :(
har redan bestämt att jag och elin ska käka lunch tillsammans v.13 och 14. innan dess är jag rätt mobbad.

kvällen i lördags var inte direkt en toppenkväll. kunde varit roligare. tror inte att den ens är så intressant att jag ska skriva om den. vi var i alla fall lite nostalgiska och dansade till Good Charlottes CD The young and the hopeless. jag tryckte även i mig tacochips.
i fredags var jag först i skolan vilket var helt okej. sen gick jag och zarah till Bianco och köpte presentkort till hennes mamma. efter det åkte vi hem till henne. hon har de söööötaste hundarna! spike och weiper (vet inte hur han stavas). vi tittade lite på tv och sen badade vi bubbelbad och drack öl. satt med inpackning i håret och lermask på ansiktet. det var suuupermysigt! tittade lite på let's dance också medans vi käkade pizza. geeettt! dricker ju i princip aldrig cola och då drack jag jättemycket så jag fick väldigt ont i magen. mindre roligt! vi somnade efter 01.00 någon gång och gick upp klockan 6, för vi skulle ju åka till Jönköping. morgonritualer fixades och vi begav oss iväg. bussresan upp var rätt kul faktiskt. en viss person hade inte sovit något alls och var typ fortfarande full, så hon somnade. fick även höra lite om fredagens strapatser som andra hade gjort. jag var rätt glad för att jag suttit i ett varmt bad och snackat skit än att stått full på kullersten och fryyyyst. mässan i Jönköping var verkligen jätterolig! massa grymma saker och så såg jag Bobby. hehehe! cooling där! hade nästan inget batteri på mobilen, så när jag skulle beställa taxi från stationen i varberg ville min mobil inte kämpa mot tröttheten längre, så det gick inte så bra. som tur var stod det en snäll människa i varberg som köre mig med sin taxi. hade ju en del saker nämligen. köpte en mini plattång som var rosa. suuuper söt! och lite andra produkter till håret.

i förra veckan var jag och tittade på ett träningspass med capoeira (tror att det stavas så) jag tycker att det såg rääättt så komiskt ut, men det ser också väldigt kul ut. kanske är något för mig? får väl se om jag tar tag i mig själv och provar på det.

idag har min praktik börjat. det var väääldigt kul att vara tillbaka. klippte, slingade och färgade underhåret på Birgitta (blekning 1-2 6% och lättfärgning 6/3). efter Birgitta var det Ellens tur. hon fick slingor och en klippning. herrejäklans vad långt hår den bruden har fått. det har ju iofs jag också, men hon har det naturligt så jag blir lite ledsen. efter detta så kom Mathilda och jag satte i extensions (löshår) på henne. blev gryyyyymt bra så jag är väldigt stolt över mig själv faktiskt.

jag och fjorden som bitches i lördags
elin och jag i lördags


käre gode gud! gör så att mitt liv piggas upp till en mycket högre nivå. gör snälla så att jag får motivationen att träna och snälla snälla, låt mig slippa svälta. en sista grej är att jag verkligen vill på en fetingfest nu. snälla gud, hör mina böner! AMEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0