I can make you puke

det kommer inträffa en rätt fräck sak imorgon. jag, olivia, emma och två från blue marines ska vara med i radio i Halmstad. ska åka från stationen klockan 6.15 imorgon. kuuuul tid va? får gå upp vid halv 6. känns inte så toppenkul faktikst, men vad gör man inte? radio kan vara kul. dock är det säkert bara trötta morgonlyssnare som knappt kommer lägga märke till min ljuva stämma. lite synd!

igår tittade jag på robinson och det var verkligen sjukt. fy fan för att bo i ett träsk! jag hade inte klarat av det och jag beundrar dem som gör det. tänk alla småkryp och allt läskigt vatten och all lera och sånt äckelpäckel. jag röööös av att bara titta på det och hur de led. usch, usch, usch! tänk vad jag har det bra i mitt fina rum som luktar rökelse och är fullt med kort och tända ljus. såhär ska jag leva föralltid.. förutom då när jag ska övervinna mina fobier och leva i den djupaste djungeln.

idag har varit en rätt meningslös dag faktikst. eller jag känner nu att den har varit det men jag kommer säkert inse om ett tag att denna dagen var början på något nytt och kanske kanske är den också det. jag har strykt idag och ängnat tiden åt tv. nödvändigt? njaaaa! förändrar det mitt liv? njaaa

lilla vännen, hur står du ut med dig själv?
du borde dränka dig i en älv
hel blonderat fejkat hår
och glasspinnar till lår
ett fett lager foundation på din kind
du är så smal så du blåser omkull med en lätt vind
du går runt och tror att du är så jävla ball
"ursäkta, egentligen är jag känslokall!"
du tror att du är snäll
men egentligen borde din panna prydas med ett stort jävla L
du är en feg jävla fitta
den mest blåsta någon kan hitta
nu har du ju börjat röka
kanske också börjat kröka?
du utsrålar endast "jag gör allt för ett ligg!"
men gumman, jag fimpar dig lätt som en billig Level cigg
men vad är jag egentligen att dömma dig
när du vet att du är underlägsen mig
jag vill inte sjunka till din nivå
så jag står kvar på en högre platå
Lilla gumman, det sket sig med ditt nya liv
För det första skaffade du dig HIV
Dom du tror att du känner
Kallar sig knappast dina vänner
Ditt liv har slått knorr
Och det du försörjer dig på är porr
du har hängiga och äckliga bröst
och drogerna du tar är din enda tröst
ligger inne i mörkret och strippar i cam på dan
sen på natten spacklar du ditt ansikte som aldrig förr och går ner på stan
shit, din hallik måste vara helt knäckt
du kan ju inte jobba, för du är konstant spräckt
”ta mig analt, hårt och brutalt!”
Inte konstigt att kunden på dina hål tar fel
När du är lika uttöjd fram som i din bakdel
Även fast du är sjuk
Suger du ändå jävla massa kuk
Man kan knappt se dina lår
För alla celluliter och allt hår
Du fick en stor chock
När en man kom in med världens största stock
När du nästan blev dränkt av hans sås
Hamnade du i en psykos
Din arbetsplats är ett äckligt bås
Som har bom och lås
Bara en blick från dig tär
Skaffa dig en ny karriär
För du kommer aldrig komma långt som en äcklig slyna
du blir mer påsatt än en dyna vännen,
skaffa dig något nytt nu
så slipper dina lår gå itu
Du älskar inte mig
Och jag älskar definitivt inte dig
Jag vill egentligen inte sjunka lika lågt som du
Men du kommer aldrig upp till min nivå, det märker jag nu
Du är lika uttöjd fram som bak
Och du suger både hård och slak
Du fattar inte att alla ser dig som ett simpelt ligg
Du blir fimpad lika lätt som en Marlboro cigg
Sluta grina och sluta snora
Du gör dig själv till en billig hora
Klick klack, klick klack
Du går som om du blivit spräckt i din anal
Och ska sanningen fram passar du inte ens på nån tysk porrkanal
Bakom din rygg sägs en jävla massa skit
Men gumman, det är du som tagit dig dit
Sluta knulla runt och smitta andra med HIV
Ett råd: ta tag i ditt liv
Sluta lägg dig i och sluta klaga
Gå iväg och skriv en deprimerande saga
End of the story
End of the day
Tack och hej!


ta inte åt er tjejer. den skrevs a looong time ago!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0