tvkändis!!!!!!

världens drag och WIC är i semifinal. jag var grymt nervös och säkert många mer med mig. speciellt alla grymma cheerleaderbrudar jag har vid min sida. hehe! jag råkade smälla flaggan i en gubbes huvud, mathilda smällde en pompom i en "farfars" ansikte och jag smällde flaggan i en fotograf. LYCKAT! jag missade den sjukaste händelsen på hela matchen och det är en grym besvikelse. en naken kille sprang över planen. innebandy har blivit så stort så nu finns det till och med innebandyhulliganer och inte bara fotbollshulliganer! han hade tydligen rätt vältränad rumpa och rätt stor pung. det är vad tjejer som är cheerleaders lägger märke till i alla fall. han hade tydligen beachbody09 också... synd att jag missade en sån möjlighet! en naken kille som upplagd på ett silverfat. too bad att jag är för upptagen med min putande mage (cp svullen och gör rätt ont också). Becca (min kära faster) uppmärksammade mig i tvn och sa att jag var het. hoppas att jag var det också och att det inte bara var någon sympatiskit. haha! hoppas (tror inte) att de nu kommer till globen. om de inte gör det ska jag skälla på Kimmo (lagets coooooooola stjärna) på tåget. japp japp, jag åker minsann tåg ibland med en stjärna. deni (;

dagen började med att jag städade lite, för jag skulle få finbesök från laholm. jag och jenny gick ner på stadensgator en stund och sen gick jag till stationen för att möta jack. när solen strålade in som aldrig förr genom mitt rum på morgonen så antog jag att det var varmt, men icke! jag och jack vandrade hem i kylan och jag hade håliga strumpbyxor. klyftigt! jag klippte honom och han försökte lära mig att hjula, stå på händer och sparkas. det gick inte superbra, men jag skyller på min jävla träningsvärk från bodypumpen.
efter detta tittade vi på fightingvideos och äckliga videos med kenny vs spenny (?). de tävlade om vem som kunde ha en blöja på sig längst, med deras egna skit i. fresh! sen var det också en tävling om vem som kunde vara naken längst och en som handlade om vem som kunde samla ihop mest sperma (sin egen) under en viss tid. jag fick lite lust att också ha någon tävling. kanske inte blöjan, men att vara naken verkade inte vara så farligt. de var ändå bara innomhus.. eller spenny var det i alla fall. stackars kille... han förlorade varenda gång!

pappa beställde precis en iphone till mig. puss, I love you!

nu ska jag nana, för imorgon kommer funkypalle. hon ska få lite löshår isatt av mig. wohooo!!!

Kommentarer
Postat av: Faster

Din faster sysslar inte med sympatiskit, bara så du vet ;)

2009-04-22 @ 22:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0