take me back to the place I love

jahaja! 105 år och oskuld... det är lite speciellt! jag var också oskuld i några år (och ibland är jag fortfarande det), men tänk att inte ha haft någon som helst sexuell kontakt i hela sitt liv. fy fan vad man missar något kul, spännande och ibland brutalt.

en vanlig torsdagskväll i mitt liv har det varit. det är konstigt väder, för det snöar... och har gjort det hela dagen...vilket resulterar i att det blir halt...vilket resulterar i att jag ramlar!! på väg hem från street dancen så går jag över järnvägsspåret och vips (utan att det hinner flyga så mycket som ett ord i min hjärna) så ligger jag där på marken rätt i snön och tänker "aj aj! detta blev blött och gjorde ont". tuff som jag är reser jag mig och stapplar vidare den långa biten till min cykel. (skulle nämligen hämta den efter träningen, för jag hade glömt den vid salongen). när man ramlar och får ont så brukar det resultera till något litet blått märke och mycket riktigt!! det FINNS märken på my body. mitt knä är svullet och ser ut som färgen på ett precis lagom moget plommon och min höft/rumpa är lite blåsprängd. jag säger då det! undrar hur länge jag lever egentligen.. borde ju ha slagit ihjäl mig innan jag blir 20. i går eller i förrgår slog jag ju i huvudet tre gånger på nästan samma ställe, så nu har jag en bula. den syns inte så mycket, men den käääänns! otursfågel. imorgon är det fredag den 13. varför säger man att det är en otursdag? jag har aldrig prentat in det i min hjärna nämligen. jag anser att jag har rätt mycket otur varje dag.

jag och mamma åkte till röda korset idag efter praktiken och köpte en kjol jag ska ha på lördag. hittade en som var rätt perfekt faktiskt. ni får se bilder när de kommer sen. heheh! jag kommer vara läääätt snyggast. lovar!

nu ska jag sova och vakna pigg imorgon, för imorgon är det kanske party och jag vill det. är rätt sugen faktikst!

jag är en vampyr! jag suger och spyr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0