somliga går med trasiga skor

men inte jag, för jag fick nya skor idag av min fader. han var på utförsäljning av DVS och två till märken. de är provskor på kollektionerna som kommer ut i sommar och höst. hihi! jag fick ett par silvriga med turkosa skosnören till.

min dag idag har varit rätt slapp. på lunchen var jag ute och gick med min trogna vän fjordis. sen har jag tränat uppsättningar b.la. en som jag ska göra på mathilda på balen.

snart åker jag och elin till elstockholmo. ska bli så sjukt myyyysigt! nej nu ska jag iväg och träna bodypump, så jag måste dra mig. jag suger på att blogga

vem bryr sig om hur nätterna går
när man vet att döden står bakom hörnet
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0