oh no!

min dag har varit hyffsad. klippte först mamma och sen käkade vi på Paganini. vääärsta goda pastan! efter det kom jennie, som fick sin utväxt fixad, en ögonbrynsfärg och sen kom isac och blev klippt. det var massa folk på salongen idag så det var rätt stressigt, men kul. ska nog sätta i extensions i agnes hår och i paulas. ska bli skoj!

jag och ellen var på bio. en shopaholics bekännelser.... jag känner igen mig i filmen och ska aldrig skaffa kreditkort! fy fan för det! seriöst.. jag hade bara gått i personlig konkurs gånger hundra. efter bion tog jag min cykel och cyklade hem till mitt kära hem. där stod husmor och husfar och kokade gröt. nej de kokade inte gröt utan de fixade oxfilé med lite saker till. geeeettt! ellen och fjorden kom och satt med vid maten och ellen fick sig en mumsbit. hehe!
efter detta fick jag oväntat besök. eller ja kanske inte oväntat att jag skulle få besök, men det var oväntade människor som kravlade sig innanför mina dörrar. trevligt, men jag var nykter och kanske inte världens roligaste värdinna.

alltså jag har någon psyko människa som skickar massa sms till mig från något konstigt nummer och vägrar säga vem det är. bor i varberg, men jag har verkligen ingen aning alls om vem det är.... känns som ett fett skämt enligt mig faktikst, men det sjuka är att nummret finns ingenstans!! inte på internet, inte i någon av mina kompisars telefoner. det börjar bli obehagligt, för det har hållt på sen i onsdags.


it¨s not the fall that hurts
it's when you hit the ground

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0