nästan inne...

jag är sådär nästan inne i inne kretsarna nu. lite sådär cool och tuff och snobbig som man ska vara.. eller? i alla fall så köpte pappa en iphone till mig idag. tyväääärrrr får jag den inte förrän nästa vecka, för mitt nummer måste skrivas över på pappa osv för jag är ju inte 18 år och får alltså inte teckna abonemang. vi fixade i alla fall ett rätt okej abonemang. 149 kr i månaden för fri surfing och 99 kr extra för 5000 gratis sms i månaden. dock ringer man för 66 öre i minuten till alla och jag är lite av en slösare och allt som överstiger 300 ska jag betala själv. så om en vecka får ni ringa och skicka hur mycket sms ni vill, men förvänta er inget samtal från mig (; hehehe! jag är i alla fall glad att jag fick en sån. den har ju GPS!!! perfa för mig! woho!

efter en vandring på stadens gator med mamie och papie åkte jag till Andree. han mådde skit, för han var bakfull. lite synd om honom, för han bara gnällde. nu fattar jag hur han känner när jag gnäller som fan hela tiden. stackars kille! att han ens orkar med mig?! vi, eller jag, tittade på shrek 3. mysis film som jag gillar.

när filmen var slut tog jag min racercykel ner till Atletica och tränade affro aerobic. det var ett kuuuul pass och jag känner mig rätt duktig faktikst. ikväll ska jag dock bara ligga i soffan i myskläder och glasögon och titta på robinson. guld äre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0