jag är så snygg så du ser ut som en fucking pöl!

att få uppleva en kväll på 50-talet är ju inget man förväntas få vara med om. eller? i alla fall så åkte jag enkelt tillbaka i tiden och festade. enda skillnaden var att det var en DJ istället för liveband. det spelades blandad musik och det var suuuperkul! festen var plaserad i Särö och det var ju, som ni säkert redan förstått, 50-tals tema. när man var där kändes det PRECIS som om man skulle åkt tillbaka i tiden. rätt häftigt faktiskt!
det var en 18 års fest för mina mates Carro och Rebecka. jag var på samma språkresa som dem för några år sedan. kommer inte ihåg när :P haha! sofia, som också var med på språkresan, var där och jag har inte träffat henne på huuuuuur längesen som helst!

fick frukost på sängen innan av mamma. hon är bäääst! kan berätta mer om igår, men inte nu för jag ska gå ut och gå med Ture. hoppas att han inte får en chock när han ser min kaluffs. ser ordagrant ut som ett troll. typ trollmor! hehehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0