it's my life

fööörlåt, för att jag har varit den största torrfettan ever. det har varit torka i min hjärna. inga skojiga idéer till ett blogginlägg har ploppat upp. eller mjo, en del kul saker har hänt, men de kan jag inte skriva om här med tanke på att vissa personer läser bloggen som inte borde. här kan man inte avslöja toooo much!

i'm in looooove! nej det är jag inte, men jag är lite tagen bakom någonting.. lät säkert fel, men jag är lite chockad.. lite rörd av vissa handlingar. samtidigt blit jag rätt fundersam när det gäller vad man tänker och vad som menas. åh, herregud vad det var vara knöligt ibland. typ som när man ska stoppa ner en tröja i byxorna och så har man sånna sköna trosor på sig (hotpants) och så korvar allt iihop sig. det är knöligt och ibland korvar livet ihop sig för mig, men då är det bara att sprätta upp och fixa till.

vad har då hänt de senaste dagarna i mitt liv? stockholm är en lång berättelse, så den blir inte av just nu. söndagen åkte jag i alla fall hem, måndag var det skola och sen cheerleading. på cheerleadingen sträckte jag till en muskel (tror jag) i ryggen och nu strålar smärtan ner längst rumpan och ner i benet.  går som om jag har haft misslyckat analsex. niiice lollo! idag åkte jag till skolan på morgonen fastän jag igentligen inte har någon lektion. på stationen är det en person som väntar och vi har följe till skolan. thaaanks, för det var faktiiiiskt super gulligt! sen blev mitt ben värre och värre och nu är det katastrof som fasen! det är bud på att kapa av det, för det hade typ gjort mindre ont. jag fick avboka ridningen och istället hjälpte andree mig att plugga. snäll grabb det där!

gissa vad jag ska göra nu? nej, det är ju så hiiiimla svårt! jag ska städa såklart!! ovanligt.. ellerhur? känns inte alls som att jag alltid  gör det. har precis beställt en städare som ska städa åt mig. woho! imorgon ska jag till skolan som vanligt och sen på kvällen är det cheerleading. dock ska jag bara titta på grund av min fucking skada.

hahaha en till kattasak är att jag ska prova på något som heter brasilian martial art även kallat capoeira. det ska bli ganska spännande. jag kommer ju dö!!! hahaha



jag i ett provrum i elstockolmo



jag på den turkiska restaurangen och JO jag gillade maten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0