i'm dreaming of you

Andree sa nyss till mig att jag är en person att se upp till. jag inser dock inte riktigt varför. jag anser mer att unga ska se att "oj oj titta så dåligt det kan gå, men man KAN komma igen." det är kanske en sak att se upp till iofs. han gav som exempel att jag är ordförande i elevrådet, syr kläder och klarat mig från djupa irriterande perioder.  där ser jag väl på ett sätt en anledning, men jag kan väl inte ta till den. i don't knoooow!

idag har jag haft fyra kunder. alla klipp :) först Åke (ellens pappa), sen en drop in kund med jätte mycket lockar, sen två små barn. eller ah de var 8 och 5. killen (som var 8 och heter Liam) trodde att jag var 25 och hade barn. känns som om det är lite vääääl mycket. tjejen (som heter TinTin) har hur långt hår som helst till den lilla kroppen. ner över brösten (om hon hade haft några).

ska kanske till Gotland på lovet och till stockholm. känns rätt okej faktikst. jag har dock lite ångest inför lördag, eftersom att jag inte har ett piss att ta på mig :( hör av er om ni har några 50-tals kläder att låna ut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0