gott folk!

i mina drömmar flyger jag runt på molnen och har lätt för att komma ner.
i mina drömmar springer jag barfota utan att sticka mig på nålarna
i mina drömmar ser jag inte bara ljuset framåt utan jag känner det runt mig
i mina drömmar blir jag besviken när jag inser att jag inte är lycklig av allt det bra
i mina drömmar vill jag skrika, banka och slå, men det finns ingen chans
för jag är fast i den bättre världen och när jag vaknar kan jag andas ut
det var bara en dröm och nu kan jag fortsätta söka, leta, hata, älska och gråta

idag har det varit kul. hehe! isabelle kom och slingade och klippte sig, jag fixade jennys hår och sen kom det en drop in kund. det var bara jag och Larssan på salongen idag, så det var kul. fick fika av en kund också. vääärldens godaste kaka. usch, nu blir jag väl fet snart eller något.
jag och jenny gick tillsammans hem, för hon bor precis vid mig, och sen gick jag in och åt mat med min familj. efter ett tag kom Andree och vi pratade och städade mitt rum. är typ stökigt igen :(

imorgon ska jag möta min vän Frida i Halmstad, för vi ska till skolan. åk 3 eleverna ska visa sina projektarbeten typ. efter det ska jag fika med Jack. han fyller för övrigt år imorgon så grattis, grattis, grattis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0