fake a smile, bitch, because tears don't make it better

jag är räääätt så happy för tillfället. ska precis boka biljetten till P&L. ska bli gryyyymt! jag, elin, fjorden, ida, agnes och jennie. ska boka Peace and love nu och vänta med hultsfred för att se om det kommer bättre band. det är ju liksom nästan samma bokning på båda festivalerna, fast P&L har än så länge bättre.

Anna Ternheim, Blindside, Caj Karlsson, Dia Psalma, Fatboy, Frida Hyvönen, Atmosphere, Hello Saferide, Jenny Wilson, Lars Winnerbäck, Moneybrother, Mötley Crüe, Pete Doherty, Promoe, SMK, Sugarplum Fairy, The Kooks, The Sounds, The Soundtrack of our lives, Thåström, Timbuktu.

de av banden som är ett måste att se på P&L än så länge. mitt schema kommer vara fuuuullt! får hitta någon som kan guida mig i mitt tillstånd. hahaha!

idag har min farmor varit på salongen och fixat håret. klippte en axellång page i  helform med en rak lugg till. under luggen är det en 6/3 och även på sidorna är det två slingor i samma färg. resten av håret är ljuuuust blont. emelie var också där och klippte sig. jag färgade även Jessicas utväxt med en 5/0. jag har ridit också och det var great!

har pratat om att åka upp till sthlm på lovet. hoppas att det blir av för jag känner att mitt sinne dras ifrån varberg väldigt mycket. nu dras det till mat, så byyyye!




ida vilar mot mitt bröst på väg hem från Jönköping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0